Torget

Nu har jag ätit lite och fått en choklad kalender, lite sent men iallafall i tid. Sen jag gjorde det senaste inlägget har jag då ätit och fixat mina lösnaglar. Hade målat på dom för länge sen, me nu är nagellacket borta från dom och har lagt dom i vatten i 2 timmar. Men imorgon blir det att vakna klockan 6 och stå på torget senast klockan 7, för att samla in pengar till skolresan.
Senare vid klockan halv 11 imorgon blir det att åka upp till rosenlundbadet med Michaela.. Kommer bli grymt kul, som vi alltid har det. ♥
Men nu ska jag kila iväg så hörs vi imorgon bitti, hejdå! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu