halkat

Nu är jag hemma efter en underbar dag med Bella. Vi börjar med skolan, då har vi flamsat, när vi hade lunchrast så var det helt isigt/halt på marken. Då små sprang jag lite ifrån Bella så halkade jag och slog mitt i höften, ajj!
Sen på efter middag flamsade jag med Olivia sjukt mycket på hemkunskapen. På hemkunskapen gjorde vi mjuka pepparkakor och hårda pepparkakor, men dom håra pepparkorna blev brända i ugnen så vi fick ta 3 mjuka pepparkakor. Asså vi hade gjort mjuka pepparkakor i små muffinsformar. :)
Sen så har vi varit ute LÄNGE med Bellas hund och det var svin kallt. Samtidigt som vi va ute med hennes hund så träffade vi Albin, Jon och någon annan kille som dom kände som inte jag minns nu vad han heter.
När vi kom hem efter det stte vi oss i soffan och kollade på tv och drack varmt O'boy med grädde och choklad.
Men annars är det väl inte så mycket mer som har hänt idag, resten är bara skola och lite fritid.
Snart ska jag skaffa en ny dator på grund av att min dator som jag har nu börja bli gammal och seg..
Hejdå ! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu