tidigt

Nu är jag hemma, eller jag va hemma för ett bra tag sen men orkade inte riktigt göra ett inlägg. Men i alla fall imorse hann jag inte att uppdatera för att jag vaknade halv sju och skulle vara där tjugo i sju.
Fick vänta på Kajsa och Tova i 20-30 minuter. Det var så jävla kallt ute när vi stog och sålde. Efter det vid klockan halv 11 orkade vi inte att vara där mer, så alla gick hem till var och en..
Men efter det kom Michaela hem till mig och jag packade ner lite och sånt till badet. Sen så åkte vi dit och va där till klockan 5 halv 6..  Sen körde hennes pappa hem mig, när jag kom hem så käkade jag lite och så och kollade på tv.
Men imorgon blir det att kolla på fotbollsmatch uppe vid Rosenlunds I.P några lag minns ej vilka lag, eller det var Ekhagen mot något..
Har dock inte mer att säga om dagen eller om imorgon, bara att det är redan 2a advent. Men nu ska jag chilla lite, vi hörs imorgon sov gott ! ♥
PS. detta är en text som jag uppdaterade på min status på facebook "Disney borde göra en prinsessa utan hår , så att små tjejer med cancer förstår att dom också är fina."
Klar alla små tjejer ska förstå att dom är fina, oavsett om dom har cancer eller vad det nu kan vara.. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu