Hemma

Nu är jag hemma efter en lång tråkig skoldag. Eller den var inte så tråkigt som alla andra skoldagar men i alla fall. Idag hade vi engelska förhör på läxan och det gitt rätt så bra, det var bara 3 ord som jag glömmde bort var det va men under dagen kom jag på dom. Idag blir det att chilla och ta det lite lungt senare så kommer jag plugga rätt mycket, för att det är en lång fakta text om Islam som vi ska läsa..
Om Bella kunde va lite senare så skulle vi ut och fika + att vi skulle fira hennes födelsedag. Hon fyller ju år idag, 1 December..! Grattis gumman ♥
Nästa år längtar jag och Bella sjukt mycket till, vi ska ÅKA TILL THAILAND TILLSAMMANS !!!! ♥
Bella fan va kul vi kommer ha det, vi kommer åka någon gång i slutet på oktober / början på november..
Men nu ska jag fortsätta att chilla, ska även kolla repris på 112 på liv och död. Vi får ta och höras lite senare, puss och kram ! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu